تلفن : 6-93 00 77 33 061
العربية العربية English English فارسی فارسی
حضور بیمارستان آپادانا در دهمین نمایشگاه گردشگری سلامت در شیراز

منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۷/۰۹/۲۸

به گزارش واحد روابط عمومی بیمارستان آپادانا، دهمین نمایشگاه گردشگری شیراز با محوریت گردشگری سلامت از روز ۲۱ آذر با حضور بیش از ۲۰ بیمارستان و مرکز درمانی و ۱۰ اتاق بازرگانی فعال در این حوزه گشایش یافت.

آشنایی فعالان حوزه گردشگری سلامت با پتانسیل‌ها و ظرفیت مراکز درمانی کشور و همچنین فراهم آوردن فضایی برای آشنایی دست اندرکاران این بخش از صنعت گردشگری از مهم‌ترین اهداف برگزاری و شرکت در این نمایشگاه است.

معرفي فعاليت هاي بيمارستان تخصصی و فوق تخصصی آپادانا  در زمينه جذب بيماران بين الملل ( غير ايراني ) و ارائه بهترين خدمات به آنها با حضور جمعی از مسئولین بیمارستان  .

* حضور بيمارستان هاي سراسر كشور ، كلينيك هاي درماني و زيبائي و شركتهاي پزشكي و دارويي و ... در اين نمايشگاه مورد استقبال بازديدكنندگان قرار گرفت و فرصتی را جهت ارائه توانمندی و پتانسیل های بیمارستانی به شرکت های حوزه سلامت و نیز کشور های همسایه از جمله عمان و عراق را به وجود آورد .

لازم به ذكر است اين نمايشگاه مورد بازديد نمايندگان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكي جناب آقايان :

جناب آقای دکترعلی اصغر مونسان معاون رییس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ،جناب آقای دكتر هاشم زاده معاونت محترم گردش لامت کشور (IPD)و جناب آقای محمد جهانگیری معاونت محترم نظام پزشکی کشور و، علوم پزشكي تهران جناب آقاي دكتر عرب زاده و دانشگاه علوم پزشكي شيراز جناب آقاي هنرور قرار گرفت .

که لازم به توضیح است چندیدن شرکت بین المللی ایرانی و خارجی از جمله کشور عمان با توانمندی های علمی و ساختاری بیمارستان به واسطه نمایش کلیپ های تصویری ،بروشور های چند زبانه ،با نمونه ای از اعمال جراحی پزشکان این بیمارستان و نیز امکانات پزشکی،تجهیزاتی و ساختمانی تاسیساتی  بیمارستان آپادانا آشنا شده و آمادگی خود را جهت حضور در بیمارستان آپادانا و انجام تعهد نامه های مرتبط در حوزه سلامت را اعلام کردند.








fuck

نشریات الکترونیک

fuck

مقالات عمومی و تخصصی

fuck

تورمجازی و گالری تصاویر

fuck

پزشکان و متخصصان مجموعه آپادانا